Pages

Iklan

Tekan Iklan Kat Bawah.

Thursday 24 July 2014

Clixster? Apa yang menarik.

Untuk Mengetahui dengan lebih lanjut tentang Apa itu Clixster? Boleh klik di sini.



Perkembangan terbaru yang hangat diperkatakan tentang telco Clixster ini adalah berkenaan dengan pakej terbaru yang ditawarkan sangat2 berbaloi berbanding dengan pakej telco yang lain.

Pengendali rangkaian talian mudah alih maya (MVNO) tempatan, Clixster Mobile, memperkenalkan pakej data internet serendah RM17 sebulan untuk satu gigabait (GB) kepada pengguna taliannya, sekali gus menjadikan rangkaian itu pakej Internet termurah di Malaysia.

Ketua Pegawai Eksekutif Clixster, Noor Azlan Khamis, berkata pakej berkenaan ditawarkan khusus kepada pelanggan untuk penjimatan dan lebih nilai bagi setiap wang kepada yang membeli tambah nilai talian Clixster setiap bulan.

“Kami amat memahami keperluan pelanggan yang sederhana dalam penggunaan data Internet. Justeru, Clixster menawarkan pakej istimewa RM17 sebulan untuk 1 GB, sekali gus memberikan penjimatan kepada pelanggan setia,” katanya menerusi kenyataan di Kuala Lumpur, semalam.

Noor Azlan berkata melalui pakej terbaru itu, pengguna talian Clixster jimat sebanyak RM10 berbanding langganan pakej sebelum ini yang ditawarkan pada harga RM27 sebulan untuk 1 GB.

Sumber dari Berita Harian.


No comments:

Post a Comment