Pages

Iklan

Tekan Iklan Kat Bawah.

Thursday 3 September 2015

Pelan Postpaid redONE..terbaik!!!Jom tukar




Assalamualaikum..
Kali ni saya nak menceritakan berkenaan dengan Pelan redONE..Sebenarnya sudah lama saya ingin beralih kepada line redONE disebabkan tertarik dengan pakej yang ditawarkan. Sebelum ni saya merupakan pelanggan setia CELCOM sejak saya mempunyai hp lagi..hahah..Tahun 2009 saya telah menukar plan POSPAID celcom 1 + 5.. Mengenai plan 1 + 5 ni juga ada baik buruknya…yang baiknya plan ni memberi 2400minit panggilan percuma dan saya boleh call isteri saya pada bila2 masa saja tanpa henti…tapi malangnya pakej ni kalau korang xguna,,korang yang rugi sebab setiap bulan anda wajib bayar rm50… Dulu waktu couple boleh la..sekarang dah kawen nak call lama2 wt apa kan.. Isteri dah slalu ada kat umah.. Jadi, dari situ saya cuba mencari pakej postpaid yang berbaloi dengan saya skrng ni… Nak dijadikan kisah, saya dengar cerita dari kawan2 tentang plan redONE yang menawarkan pakej yang sangat menguntungkan anda.. jadi, balik umah saya berusaha mencari dekat internet berkenaan dengan plan redONE.. Dah tahu tentang pakej yang ditawarkan, jadi apa tunggu lagi,,trus bertindak…Sebelum saya cerita lebih lanjut lagi, ada baiknya kita kenali dulu line redONE ini..

Pakej redONE.





 Untuk makluman anda, line redONE menggunakan line celcom. Jadi, di mana ada celcom, di situ ada redONE…Anda tidak perlu risau lagi…Di sini anda boleh lihat pakej yang ditawarkan bermula RM8, RM 58 dan RM 88 sebulan…saya rasa pakej ni yang paling murah ditawarkan berbanding dengan line telco yang lain. Selain itu, anda tidak perlu risau tentang jangka masa berbual,,kerana ianya percuma jika anda menhubungi sesama redONE..Kemudahan internet juga disediakan..Cuma anda perlu pilih sahaja pakej yang mampu anda bayar setiap bulan. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh layari website www.redone.com.my.


Bagaimana cara tukar simcard celcom ke redONE?.
Sebelum ni saya fikir untuk tukar postpaid celcom ke postpaid redONE tidak boleh,,tapi sebaiknya boleh dan anda perlu ‘BERSABAR’..Sekiranya anda nekad untuk tukar line redONE, pertama sekali anda perlu mencari agen redONE yang berdekatan. Tidak semua agen yang boleh buat penukaran line postpaid celcom ke postpaid redONE..Hanya kedai2 tertentu sahaja yang boleh buat.. Kedai yang saya buat penukaran simcard berada di Kuala Selangor, Bandar Malawati berdekatan dengan KFC dan Pos Laju.

Berapa lama masa penukaran line redONE?
Masa saya buat hari tu memang lama ckit hingga terpaksa beli simcard lain..huhu..mungkin bukan rezeki saya sebab waktu itu berlaku masalah sistem di celcom..jadi ia memakan masa lebih kurang dua minggu..

Berapa kos penukaran simcard redONE?
Untuk satu nombor anda dikenakan yuran pendaftaran RM15.

Boleh ke guna nombor asal?
Boleh…

Kesimpulannya, setakat ni saya guna line redONE memang puas hati.. Jadi, anda bila lagi..lagi pun dunia sekarang kita perlu berjimat cermat..line redONE penyelesaiannya.




1 comment: